minikoglummm Hani gögüs ucu uyarılması doğumu tetiklerdi krem sürüyorum gümüş kapak falan kullanıyorum uyarılıyır tık yok ama :D bir kaç gün güzel sancılarım oldu gelecek sandım şimdi ne sancı kaldı ne bişey sabrım minicik kaldı kızlarrrr :(
asuyalin minikoglummm memenin uyarılması sütün erken gelmesine sebep olur, o da vücutta mutluluk hormonu salgıladığı için doğuma yol açabilir🤭🤭 yapma kız öyle şeyler 🤣
Ceyo93 minikoglummm komşumun kızı hamileyken eşi fazla uyardığından erken doğum riskiyle karşılaştı kaç hafta sancı çekti doktor ilişki vs yi yasaklamış öyle söylemişti
isimyazmakzorunlumu minikoglummm bebeğinizi beklerken sizi neler bekler diye bir kitap okuyorum meme ucuyla oynamak şiddetli doğum sancılarına sebep olabilir yazıyor bence yapmayın😬
minikoglummm asuyalin yok uyarma yapmıyorum öncesinde kreme ve kapağa başladım sadece ama ister istemez onlarda da temas oluyor demek istedim 😁😁 gene de tık yok valla yalan o bence 😂😂
asuyalin minikoglummm doğumu bilmem de sütün gelmesi doğru 🤭 ilişkide eşim göğsümden öptü diye sütüm gelmişti 🤣
2kidsmoms Ceyo93 benim uyarı fazla olsa da hatta sütüm erken gelse de 40 hafta bitti ne sancı vardı ortada ne çocuk. Olmayınca olmuyor. Gerçi benim veled 3 gün suni sancıya bana mısın demedi bunlara mı kanacak 😂
Ceyo93 minikoglummm evet doktor kesinlikle göğsünü uyarmayacaksın ayrıca süt geliyormu diye de sıkmayacaksın demiş
minikoglummm isimyazmakzorunlumu yok yapmam zaten de diyorum ya krem sürüyoruz illa ki temas oluyor ama tık yok uyarma dedikleri bayağı ileri seviye heralde 😁😂
Zuzu6901 minikoglummm ya kusura bakmayın ama bir şey sorcam çekinerek 🙈 ben de doğumdan önce kullanmak için lansinoh krem aldım. Kullanmaya başlıycam ama nereye surmem gerek. kahverengi kısmin her yerine mi yoksa sadece uç kısmına mi 😁
minikoglummm Zuzu6901 valla ben se tam bilmiyorum da kahverengi kısma sürüyorum zaten uca sürünce yanlara da yayılıyor
Ceyo93 Zuzu6901 ben 3.doğumu yapacak kişi olarak söyleyim acıyan kanayan yara olan yer ucu ve ucunun etrafı kahve yerin tamamı değil yani 🙈
2kidsmoms Zuzu6901 krem ucunu korumak için. Uca ve yakın çevresine bebeğin ağzının içine girecek kısma sürsen yeter komple yaymama gerek yok
Nimetkayseri1438 minikoglummm uyarma derken sıkma süt geliyor mu diye sürekli ucu ile oynamadan bahsedilmistir bence 😁 krem ile gümüş kapak neyi uyaracak 🤭🤭🤭 kac haftaliksiniz ki
minikoglummm Nimetkayseri1438 39+2 oldum canım. Ne bilem sonuçta elle sürüyoz kremi kapakta sürekli temas halinde 😅😅😅
Zuzu6901 Ceyo93 ay valla bilemedim sormaya da utandım krem falam denince sorayım dedim 😂 teşekkür ederim kuzum 🌸
Nimetkayseri1438 minikoglummm 😁😁😁 sen bide ucunu sıkmayı dene o zaman vakti zamani gelmiş 😁😁🤭🤭🤭🤭 bide eşinle birliktelik olunca destekle bakam 🙈🙈 bide böyle dene
2kidsmoms minikoglummm kendin değil de eşin daha iyi bir uyaran olur. Kendi elinin pek işe yarayacağını sanmam ver eşine kremi o sürsün madem kremden gideceğiz 😂