Mybabeela Edadgnnn ben devlet hastanesinde doğum yaptım çatı muayenesi falan olmadım. 39+6 da sancım çıktığı için alttan muayene yaptılar o esnada baktıysa bilmiyorum öncesinde bakmadılar
EAK Edadgnnn korkman normal kuzum korkmasan garip olur sonuçta bilmediğin bi yoldasın. Ama inan korkuttukları kadar değil bak biraz kişisel telkinle alakalı