ebru-25 Kızlar çatı muayenesi nasıl yapılıyor ne kadar sürüyor çok korkuyorum da bilgilendirir misiniz
Berfin6523 ebru-25 iki dakika bile sürmüyor korkacağın hiçbirşey yok merak etme kendini sakın kasma yeterli
EAK ebru-25 canım bazı dr çatalda bazı dr yatakta yapıyor 2dk parmağıyla kontrol ediyor, öyle yok bittim yok öldüm öyle bişi yok. Cinsel ilişkiden kolay inan
1suranur1anne ebru-25 hiç korkma o kadar abartanlar varki saniyeler sürüyor ağrı sızı yok ilk başta bir irkilme geliyor sakin olursan hemen biter insanları dinleme sen
Prens__annesi EAK bence acı eşiğinden kaynaklanan birşey şahsen benimki çok ağrılı geçti 5 DKK ya yakın sürdü ertesi günü doğuma girdim
EAK Edadgnnn ilk doğumda 38de bakıyorlardı galiba hatırlamıyorum. İkincide ilk bebeğin kilosunu geçerse bakıyorlar
Burcualtin9 Edadgnnn bende o haftada nstye girmiştim sancım çıktığı için bakti doktorum catala oturtup parmaklariyla kontrol etti 37.haftada yine sancim cikti ayni sekilde yine kontrol etti 38.haftalik olduk yarin tekrar gideceğim bakalim nasil olacak
Edadgnnn Burcualtin9 ay hadi bakalım hakkında hayırlısı olsun inşallah Rabbim hepimizi sağsalim bebeklerimize kavuştursun🌸
isimyazmakzorunlumu ebru-25 10 saniyelik bir şey ya parmağına jel sürüp bakıyor. Kendinizi gevşetin kasmayın 2 3 saniye ağrısı oluyor o kadar. 3 hafta önce yaptım doğumu da tetiklemedi ayrıca. Leke de olmadı.