Mustafayigitvebeytugannesi duyguogretmen61 ayy Allah soyletti sanırım inşallah ya iki oğlum var kız olsun çok istiyorum 😊
AdaKaranfili duyguogretmen61 ya aksine canim kizimi 14.haftalikken hiss etmeye baslamisdim.ikinci gebelik daha cinsiyeti bilmiyorum 15.hafta hiss etmedim daha bisey☹️ korkuyorum endisem cok
duyguogretmen61 AdaKaranfili Doğrudur ben deneyemime göre söyledim oğlumda ben de 13-14. Haftalarda rahat hissediyordum. Endişelenmeyin 18. Haftadan sonra hissedersiniz.