Eceaysezdmrr İlk gebelıgımde 16 da hıssettım bunda 15+1 olduk daha erken hiisediliıyor 2. Ler diyor lardı sizler hissetizmi 🎈
Nurella2 Eceaysezdmrr valla kuzum benimde 2. Gebeliğin ama 20. Haftaya kadar hissetmedim. Şuan 28 haftaligim çok nadir hareket ediyor bazen gün içinde etmiyor diyebilirim. İlk kızım çok hareketliydi bunda hareket çok nadir
Celins_ Eceaysezdmrr öyle diyorlar ama ben ilkinde 18+2 ikincide 18+4te hissettim. Hatta doktorum daha geç bile hissedebilirsin bütün gün çocukla ilgilenirken farketmezsin dinlenmeye geçtiğinde hissedebilirsin demişti.
duyguogretmen61 Eceaysezdmrr Biz de bu genellemeye uymadık oğlumda çok erken hissetmeme rağmen bu hamileliğimde (kız) 18 haftada hissettim. Hamileliğe, bebeğe ve kiloya göre değişiyor bence.
Mustafayigitvebeytugannesi Eceaysezdmrr yaa kizlar benimde üçüncü gebeliğim 18+3 haftalık oldum ama daha hiç hissetmedim hareket flan iki tane oğlum var onlarda hemen 15 16 haftalıkken hafifte olsa hissetmiştim. Bunun cinsiyette bilmiyorum ve hiç hissetmedim de. Nurella2 duyguogretmen61 Keziban duyguogretmen61
AyFa1608 Ftmcgdms hergün hissediyor musun ? Henüz düzensiz olur bu haftalarda demi mesela ben dün gün içinde bikaç defa hissettim akşama kadar. Bugün sadece sabah karnım açken hissettim başka yok normal bu şekilde demi ? 17+4 üm.
Ftmcgdms AyFa1608 evet düzensiz oluyor zaten daha küçük olduğu için sürekli bir his olmuyor hatta bir gün hissedip üç gün hissetmedigimde oluyordu o haftalarda
Eceaysezdmrr duyguogretmen61 anladm zayıf biriyim hatta aşırı ama hala tık yok ınstgarmda hamıle bır kadın var 2. Geblıkmıs ikiz 12 haftadan beri hissediyormuş çok şaşırdım
duyguogretmen61 Eceaysezdmrr oğlum da ben de o haftada hissettim ama kızım değişik. 18. Haftada hissettim ama hareketler genel olarak az 24. Haftadan sonra düzene bindi.
Keziban Gebelikte 21. Haftaya kadar hissetmedim resmen. Her seferinde Allah korusun kalbi durdu falan sandım şimdi 35. Haftadayiz şükür.
Eceaysezdmrr Keziban bende bundam korkuyorum sandım her hamıle bundan korkuyor bir hissetsem içim rahatlayacak ❤️
Eceaysezdmrr duyguogretmen61 ya tamamen degıl zaten bılıyorum az oluyor ama acaba ıyımı kalbı atıyormu diye kafamda kurmam dıye hissetmek ıstıyorum
duyguogretmen61 Eceaysezdmrr o düşünceler hep oluyor 24. Haftaya kadar normal böyle şeyler içini ferah tut.🌸
duyguogretmen61 Mustafayigitvebeytugannesi Genellemeye uyar mı bilmiyorum ama kendi deneyimime göre kız bebek daha az hareketli. Oğlumda böyle değildi çok hareketliydi. İnşallah bebeğiniz kızdır. ☺️🐣
Mustafayigitvebeytugannesi duyguogretmen61 ayy Allah soyletti sanırım inşallah ya iki oğlum var kız olsun çok istiyorum 😊
AdaKaranfili duyguogretmen61 ya aksine canim kizimi 14.haftalikken hiss etmeye baslamisdim.ikinci gebelik daha cinsiyeti bilmiyorum 15.hafta hiss etmedim daha bisey☹️ korkuyorum endisem cok
Birglbiray Oğlumda 16. Haftada hissetmeye başladım bu hamileliğim de 14. Haftada hissetmeye başladım tabiki çok güçlü değil ama anlıyorum onun olduğunu eşim de çok şaşırdı ☺️😂