Zeynep27 Belki de tekrarlandı diye olmuştur. Bende rahim ağzında dikiş vardı, ilk muayenelerimde acıdığı olmuştu. Sonra hiç acı olayı kalmadı. Her muayenemde kontrol edilmek zorundaydım tabi.
Çok muayene olduğum için tavsiyem, bir dahaki kontrolde alttan bakılırsa kalçanı boşa çıkartacak kadar belini aşağıya kaydır.Biraz dik durunca zor oluyor.