Zeynep27 cnm ben 4 buçuk aylık hamileyken iki gün karnım çok ağrıdı doktoruma gittim herşey normal dedi alttan bakalım dedi erken açılmamı diye açılma yoktu ama çatımın çok dar olduğunu söyledi ilişkilerde bile çok zorlanıyordum teşhiş olarakta kabızlık koydu 😂 5 gündür büyük abdeste çıkamıyordum ağrının sebebi oymuş. Alttan muayenede bebeğe zarar gelmiyor bide son haftamda alttan muayene oldum ilk hamilelikte iki kez çatı muayenesi oldum yani