Ftmmma Emel99emel kam sulandırıcı coraspin 34 te bıraktım canım. Diğer tüp bebek ilaçlarını 12. Haftada bıraktık diye hatırlıyorum herkesin süreci farklı ilerliyor tabi 😇
Ftmmma Gozde5 bende çok kararsızım hayırlısıyla sağlıklı sıhhatli kucaklarımıza almak nasip olur inşallah 🙏🏻