Gebelik takibini nasıl yaptırdınız acaba bende tüp bebek ile gebeyim cik şükür 12 .haftaya girdik şuana kadar tüp bebek yaotiridgim dr gittim ama artık gitmek istemiyorum evime çok uzak sizler bu süreci nasıl geçirdiniz acaba istanbul anadolu yakasindayim tavsiye ettiğiniz dr var mi