Gamzeeee16 Kızlar 30 Haftalık olduk çok şükür ama inanılmaz derecede boğaz ve mide yanması yaşıyorum ne iyi gelir ılık süt meyve denedim bişeye yaramadı başka tavsiyesi olan varsa yazabilir mi ….
Mhrbn44_ Gamzeeee16 bizde 31 haftalığız bendede oluyor bazi gunler cok fazla oluyor süt ve elma biraz rahatlatiyor gecirmiyor ama dikkat ettim biraz fazla salcali, aci, kizartma, çiğ sogan ve mayali seyler yiyince cok fazla oluyor
tugcegk Gamzeeee16 gaviscon 👍 doktorum verdi aynı şikayet için günde 2-3 kez içmenin hiçbir zararı yok dedi
Gamzeeee16 Mhrbn44_ acaba ne böyle yaptı diyordum poğaça yapmıştım demekki ondan oldu sağol canım denedim bu dediklerini banamısın demiyor 😢😢😢
Mhrbn44_ Gamzeeee16 doğuma kadar bu sıkıntılar olacak canim yediğimiz şeyler tetikliyor kendimizin doktoru oluyoruz zamanla yediklerini takip et rahatsiz eden şeyleri azaltinca yada yemeyince o günüm rahat oluyor cok şükür sende öyle yap
tugcegk Gamzeeee16 ben kullanıyorum memnunum bence deneyebilirsiniz çünkü o dediğinizi bi hafta kesintisiz yaşadım ben de biliyorum nasıl bi sıkıntı olduğunu
Gamzeeee16 tugcegk Gerçekten böyle birşey yok ya çok kötüyüm deneyeceğim inşallah banada iyi gelir teşekkür ederim canım
Gamzeeee16 Mhrbn44_ bundan sonra dikkat edeceğim doğuma kadar nevrim döndü resmen hiç böyle olmamıştım
Burcubrc08 Doktorunuza danışarak gaviscon deneyin, yiyecekle çözüm olacağını sanmıyorum bana olmadı gaviscon şurup biraz daha rahatlatıyor
Gamzeeee16 Burcubrc08 Kontrole kadar dayanabileceğimi sanmıyorum arayıp soracağım kendine şimdi sağol canım
seyma48 Gamzeeee16 beyaz leblebi mutlaka denemelisin bende 30 haftalığım ve bende de uzun zamandir aynı sorun var sadece bu iyi geliyor