CerennnK Sanırsam herkeste şikayetler aynı 😄 Demek ki bunların hepsi normal hamilelik sürecinde. Benin aslında 2. çocuğum ama aradan 8 yıl geçince insan unutuyor.
pinar_033 seydaaak yok canım ya devlet hastanesine gidiyorum ikili taramada sordum doktora daha erken küçük dedi.sonuçlara gittiğimde iki hafta sonra gel cinsiyete bakalim dedi çarşamba gidicem insllah çok merak ediyorum senin belli mi canım
seydaaak pinar_033 Erkeğe benziyor dedi ama en son gittiğimde göstermedi sıpa😂salı günü tekrar gideceğim bakalım canım
pinar_033 seydaaak hadi bakalım hayırlısı ile insllah sen benden önce öğreneceksin burdan yaz lütfen merak ettim😊