Rmysbyzt momlife_7 15+2yiz bel ağrısı bacak ağrısı yaşıyorum arada kasık ağrısı🫣 onun dışında idare ediyoruz 🤭 sizin nasıl
Mamimamimami momlife_7 iyi bel ağrısı sağ bacak ağrısı kaciklarda anı agrilar ve ishal ve gazdan artık bıktım ishalden
elaymoms momlife_7 herkesin söyle yorumlarına baktım normal geçiyor. Ben mide yanması , kusma üç gündür ne yesem çıkarıyorum , gaviscon , prilam hiç bir şeyin faydası yok 😭 15+3
momlife_7 Rmysbyzt benim de ara da bi kaşık ağrıyor çok şükür mide bulantım da geçti 🥹💖 birde gaz sıkışması yaşıyorum 🥹
Laliinnvanilya seydaaak göbeğim çıkmadıııı :( 16 haftalığım ayva göbeğe tabiyiz halen sizde durumlar nasıl
ilkimbebee 15+4 haftalığız miniğimle grip ve boğaz yanması var maalesef 2 gündür yatıştayım serumlar yedik
seydaaak Laliinnvanilya Kuzu valla ortada bi göbek var ama bebiş mi yoksa şişkinlik mi inan bilmiyorum çünkü midemden başlayan bir göbek🙄
momlife_7 Mamimamimami ayy o ishal kötü ya bulantı eklenirse serum al demisti doktorum 3 günü geçerse çok şükür geçti de yemedim serum 🥹
CerennnK 15+4 bugün ara ara kasık ağrılarım oluyor. Bu haftalarda normal sanırsam rahim büyüdüğü için böyle ağrılar olabiliyor. Vajinaa bölgesinde bir huzursuzluk var. Ağrı desem ağrı değil değişik bişey . Perşembe randevum var heyecandan unutmazsam doktoruma sorcam 🤭