bademlikurabiye_ yani şöyle söyleyeyim canımız yanmadan olacak iş değil doğum yapmak zaten, çok zor ama bak geçti gitti benim unuttum bile, çatı muayenesinde canın çok yanmıyor ama yansa bile yapacak bir şey yok, ben sancı çekerken zorlandım mesela doğumda o kadar zorlanmadım. Ebem ve doktorum ne derse onları dinledim, ıkınmak çok önemli çok iyi ıkındım