Merhaba.gebelikte 5.ayı tamamlamak üzereyim.normalde kola sevmeyen ben canım kola istiyor.içim yansa kola olsa da içsem diyorum.3.aydan sonra toplam 3 bardak falan içmişimdir vicdan yapıyorum tabiki.kola içip gebelikte ve doğumda sorun yaşayan oldu mu