elifdefne4127 Ben sgk ile direk görüştüm Görüştüğüm kişi çıkış ile ilgili bir şey demedi 170 i arayıp sordun onlarda çıkış ile ilgili bir şey demedi Ikisininde dediği doğumdan önce 90 gün sigorta primi olmalı ve doğum iznine ayrildiginizda sigortanızın aktif olması raporluyken sigorta yatırmak zorunda değiller iş yerinin insiyatifine kalmış bir şey ama bu sizin rapor paranızı almaya engel değil dediler
Gozde02 elifdefne4127 cikis yapilmamasi gerekiyor bu durumda insallah is yerim cikisimi vermez kac yildir calisiyorm ama ozel sektor guven olmuyor
Gozde02 Bilinmeyen34 asgari ucretli calisanim ozel sektorde dogum parasi almak istoyorum sgk dogum oarasi veriyor 5 bin tl civari
elifdefne4127 Biz raporlu oluyoruz o zaman çıkış vereceklerini sanmıyorum ama yine de konuşmakta fayda var