Sedanurgrkn Merhaba kızlar ben şuan 30. Haftamdayım 2 hafta sonra 32 haftama giriyorum. Doktor doğum izni raporu yazıp bende izne çıkıcam. Şöyle bişey duydum doğuma kadar 2 aylık sürede devlet PTT ye maaş gibi para yatırıyor muş galiba bu doğrumu acaba doğum parasından hariç artık ne kadar da bilmiyorum 🙊 aklıma takıldı bilgisi olan varmı acaba.
Gizem41 Sedanurgrkn özel sektörde çalışıyor iseniz son 3 maaşınızın 3/2 brütü yatıyor sizin adınıza . İş yeriniz raporunuzu her ay onaylar ise her ay yatıyor para sizin adınıza .
Fatmasnny Sedanurgrkn 37. Haftaya kadar çalışmayı düşünmüyor musunuz. Ne kadar geç çıkılırsa bebek ile daha çok vakit geçirilir diye biliyorum 😉
Papatyamoms Gizem41 raporu bı kez aldıgında ısleme sokması yeterlı degıl mı ? her ay rapor goturmuyorouz sonucta
Gizem41 Papatyamoms bi kere aldığında yeterli sadece muhasebe her ay onaylaması gerekiyor maaş gibi alabilmen için parayı
Fatmasnny Ryhn ben 35. Haftaya kadar dayandım. İş ile ev arası 1:30 saatti. Dayanamadım bıraktım elimden gelse çalışırdım 😞
Balboncugum Bende ücretli öğretmenlik yapıyorum yarıyıl tatilinde ayrılacağım okuldan ve 31 haftalık oluyor sonra bi arkadaşın dükkanında bi hafa sigorta yaptircaz ve izine ayrilcam inşalalh bizde alabiliriz en düşük ödenen tutar 5500 diye biliyorum ama 16 hafta boyunca iş yerinin size çıkış vermemesi gerekiyor
Mgyldrmzclk Balboncugum aynı durumdayız bende işten çıkarken 29 haftalık oluyorum 32 ye kadar bi yerde sigortamı yatırıp rapor alacağım be doğum sonrası rapor bitene kadar orası sigortamı askıya alıp bekletecek inşallah bizde alabileceğiz ☺️🙏🏻
Sedanurgrkn Kızlar yanlış anladınız galiba ben dogum dan önce ki 2 ay izne çıkılıyor ya 32 haftadan sonra onu diyorum. Doğuma kadar 2 ay olan sürede develet doğum parasından hariç maaş gibi para yatırıyor muş diye duydum
Gizem41 Sedanurgrkn şuan 35. Haftadayım öle bir para Yok . Rapor başladıktan sonra devlet para veriyor
FUNDACE kızlar bende çalışan bi anneyim 32. haftada izne çıktığında doğum parası hariç başka parada mı yatıyor benim bildiğim sadece doğum ücreti yatar
Balboncugum FUNDACE sskliysan rapor alıyorsun iş yeri de işten çıkış vermiyor raporlu olduğun için sigortan yatmıyor iş göremezlik parası aliyorsun
Gozde02 Balboncugum merhaba bemde 32 haftaya kadar calismayi düşünüyorum sonrasi rapor alicam ama dogumdan sonra geri donmeyi dusunmuyorum ozep.sektor oldugu ivin muhtemel is yerim cikisimi verir bu durumda aliniyor mu bilginiz var mi
Balboncugum Gozde02 raporlu oldugunuz 16 hafta boyunca is yerinde çalışan eleman olarak gözükmemiz gerekiyor sistemde
Gozde02 Bilinmeyen34 asgari ucretli calisanim ozel sektorde dogum parasi almak istoyorum sgk dogum oarasi veriyor 5 bin tl civari