Bioo dilek_balli Huma hastensinin çaprazında nish plaza doğum ücretini bilmiyorum numarası var sorabilirsiniz
ardenmom Prens__annesi merhaba öncelikle gözünüz aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin. Ben de Gülcan hanıma gidiyorum. Hastaneden memnun kaldınız mı ebeler vs nasıldı?
Hnd3535 280322- doğumunuzda mı tuğçe hanımda olcaksınız? Benimde doktorum Mustafa taş ocak ayında transfer gerçekleşecek Allahım inşallah bizde hayırlı sonuclar alırız
280322- Hnd3535 evet haftaya Çarşamba allah nasip ederse, inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız biraz sabır gerektiren bir aşama 8 9 ay her hafta saatlerce beklerdik sırayı büyük bir stresle
Hnd3535 280322- sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏 Nasıl yani siz transfer için 8-9 ay mı beklediniz
Snurugur Sehir hastanesi cevat hocaya gidiyorum. Zerrin avuç Nilgün özer Akif yılmaz İbrahim demir hepsine gittim ama cevat hoca kadar ilgilenen bulamadım. Paramla rezil oldum ama doğum konusunda biraz tedirginim özelde yapmak istiyorum ama nasıl olur bilmem
ferhpnar elifile38 Zerrin avul a bende muayne olmuştum bi defa eşi. Kayserili memlekete gittiğimizde denk geldi çok tatlı bi kadın herşeyi tane tane anlatıyor bide çok güleryüzlü Kayseri’de olsam sonraki hamileliğimde kesinlikle ona giderdim.
HappyEnd-88 tnskrkss Erciyes Kartal Hastanesi Bihter Senem Feyzioğlu doktorum canım 26+5 im muayene ücreti 300 TL doğum ücretini henüz sormadım. Bende doktoruma tavsiye üzere geldim benim için bana göre iyi bı doktor tabi kişiye göre değişebilir doktorun iyiliği sanırım 🤷
HappyEnd-88 tnskrkss Özel Erciyes Kartal Hastanesi Bihter Senem Feyzioğlu muayene ücreti 300 TL benim eğer sigortan yoksa Analık hakkı diye kayıt olursan yine bu fiyata düşüyorlarmış sanırım. Gayet memnunum 84 gün kaldı 28+0 olduk hayırlısı bakalım doğum ücretini bilmiyorum henüz
Nazenis Ben de Erciyes kartalda Mehmet karahancere gidiyorum normalde Kırşehir’de oturuyorum bı sıkıntım olsa msj atıyorum dönüş yapıyor hemen muayene ücreti 300 doğum ücreti asgari ücret atışından sonra belli olacak
Allahkahretmesin1 tnskrkss hümada Dinçer sümere gidiyorum ben çok çok memnunum ilgisi alakası her şeyle alakalı detaylı bilgilendirici ve açık konuşması çok hoşuma gidiyor muayeneden çıkınca aklınızda soru işareti kalmaz kesinlikle muayene ücreti 300 veriyorum
280322- Busraaa2210 biz aralik da 12.500₺ ödedik, ama ilgi alaka temizlik hediyeler hizmetleri çok iyiydi yine giderim