Nazifenur_ benımde basıma geldı uzulme 8 haftalıktım kalp atıslarını alamadık bana ıkı gun muddet verdı doktorum bekleyelım dedı ama ne mumkun 1 gun sonra kanamadan kendımı acıle zor attım canım sana yavsıyem eger kalp atısı kesın ve net sekılde durduguna emınsen sakın bekleme kurtaj ol kendılıgınden dusurmek berbat otesı bır sey resmen agrıdan kıbranıyorsun ben oyleydım acıle gıttgmde doktor dedıkı kurtaja alalım senı eger eve gıdersen bu acıyla sabaha anca düşürürsun dedı o am benı alın kurtarın dedıgmı hatırlıyorum kurtajdan sonra hemen toparlandım ne ağrım oldu ne sızım 🤗sımdı ıse 37 haftalık hamıleyım mınnos kızcemı beklıyorum canım🥰🥰