Nazifenur_ merhabalar bende gectıgımız pazartesi tam 8 haftalıkken öğrendim bebegımın kalbinin atmadığını.Hemen sonlandırmak istedi doktor.Ben yine de bir çok doktora gittim maalesef hepsi aynı şeyi söyledi.Daha sonra doktorum 1 hafta beklememi önerdi 9+2 günlük oluyor,salı günü gidiyorum bir hafta oluyor ona göre kürtajla sonlandırılacak.Çok çok zor bir durum fakat yaşanan şeylermiş.En kısa zamanda toparlanmamız dileklerimle🙏🌹