ayse0717 ayın 12’sinde ve 13’ünde birlikteliğim oldu yumurtlama günüm 15indeydi hamilelik olur mu cevaplarsanız sevinirim özellikle bu şekilde hamile kalan var mı ?😊
Prenseskuzum ayse0717 olabilir bende ole olmuştum 😅 hamile kaldim. Bidahaki adetini bekle geciktiginde hemencik acile koş tahlil icin 😁😍
Papatyamoms ayse0717 yumurtlama gununuzun net 15 ı oldugunu nerden bılıyorsun doktor mu takıp edıyor yada ovulasyon mu kullanıyorsunuz
Seyda-12 ayse0717 doğum kontrol hapı kullanıyordum su dolu kist yapmıştı bıraktım ertesi ay hasta oldum hastalığım bitti iki gün sonra gittim doktora kist gitmismi diye bu günlerde hamile kalabilirsin dedi ki kaldım 😍😍😍adetten iki gün sonra yumurtam çatlamıştı ilginç bi şekilde 😂😂😂
Aysenur27 ayse0717 kalbinize göre versin inşallah allahım olabiliyor ben takvime göre takip ediyordum ama doktoruma sorduğum da zaten en yüksek gün değil o günlerin birinde oluyor ve spermler canlı kalabiliyor 3 gün demişti :)
Elizveannesi Orta ihtimal diye düşünüyorum. 3 güne kadar hücrelerin yaşadığını düşünürsek yumurtlama döneminde canlı hücre sayısı olabilir.. Tabiki Rabbim verecekse, düşük ihtimal günlerinde yine verir. Ama sizin sorunuzun yanıtı bence olabilir. Sizin için dua ediyorum 🙏
ayse0717 Elizveannesi çok teşekkür ederim çok duygulandırdın :) bana duanda yer verdiğin için teşekkür ederim Rabbim sana da hayırlı evlatlar versin mutlu huzurlu ol inşAllah ❤️
Papatyamoms ayse0717 onlara guvenme canım hıc , tahmını verıyolarlar malesef benımde hep 14 15 gozukuyordu ama 17 gunumde yumurtladım , bı arkadasım da 14 unu beklıyordu ama daha erken yumurtladı sıze tavsıyem onlara gore bakmayın
Gullcha ayse0717 pepapp bende kullaniyorum yumurtlama gunlerini bizde degerlendiriyoruz siZce verdigi günler dogrumu guvenilir mi ben bu ay kullanmaya basladim 😍
Deletedmom429 ayse0717 bende dort aydr denioz olmadi iki ayinda o prgrmi indrdm dedklri gnlro oncedi ognu snlarnda degerlmdrk ama yme olmadi reglm smdi btti dun gece denedik bide takvmn dggrme gore ilerlicm yne ama bakalm ins bizde dogru soyluodr 😕
Papatyamoms ayse0717 tüm programların mantıgı aynı canım emın ol aynı anda 3 5 program kullanıyordum tavsıyem ort 12 ıle 18 arası 2 gunde bır ılıskı sık ılıskı , yumurtlama bılınıyorsa bı gun onceden mutlaka ve aynı gunde
Gullcha ayse0717 bende yukledim bu ay tamamen verdigi gunleri degerlendirdim guvenmek istiyorum 😂 insallah banada nasip olur