Minik_annee Kızlar biliyorum henüz erken 17. Haftama yeni girdim ama bildiğim kadarıyla detaylı 18 ve 23 haftalar arası yapılıyor Muş sizce hangi hafta yaptırmalıyım ve hangi hastane önerirsiniz malum sıra bulmak ta oldukça zor Muş 🙏🧡
Mhrbn44_ Minik_annee evet canim 18 24 arasi yapiliyor nerde yaptiracagina karar verdiysen ara onlar sana son adet tarihini falan soruyor hesapliyor doktor icinde uygun tarihe bakip sana randevu veriyorlar
Skryy Minik_annee eğitim araştırma hastanesinde randevum benim canım normal muayeneden sonra doktor detaylı ultrason için sıramıda verdi
Minik_annee Mhrbn44_ çok teşekkür ederim bilgi için aslında gönlüm cam ve sakura istiyor ama sıra bulabilir miyim bilmiyorum tabi😊
mimarsub Minik_annee Canım ben de 17 haftalığım. Çam sakuraya randevum var yarın. Araştırdığım kadarıyla önce normal kadın doğum randevusu alıp gidiyormuşsun. Doktor perinatolojiye yönlendiriyormuş. Onun için gün alıp gidiyormuşun. Sadece risklilere bakmıyorlar yani. Öncesinde kadın doğuma gitmek gerekiyormuş yalnızca.
Sevvl Minik_annee canım yanı özel yer arıyorsan pamuk gibi önerebilcegim bir doktor var daha cuma günü gittim Allah tazı olsun böyle doktor görmedim öğretmen gibi hep baktı hem anlattı hem baktı hem konuştu ben ikiz olduğu için 1700 verdim tek gebelik 850 harıka bir adam harika bir uzman sankı tıp dersine girmiş gibi hissediyorsun Şişli de Osman Nuri Özyurt en işlek caddede zaten bulması çok kolay
Minik_annee Sevvl fiyatı da ideal aslında aşırı aşırı bir şey değil özel de düşünüyorum normalde hep özele gidiyorum ama cam ve sakurayi da çok merak ediyorum 🤭hangi hafta gittiniz peki perinatoloji de nelere bakılıyor nasıl bir his 😍🥰
Sevvl Minik_annee ya beyıncıgınden parmaklarına kadar kalp kapakçığına kadar bakıyor yüzünü gözünü bizim kozlar göstermedi tabi resim veremedi ama onun için bile uğraştı adamm vurdu çikolata verdi yol benim kozlar eller yüzünde yattı😂 ben ikiz ise 19+5 te gittim canım yerleri daralıyor bu haftalar ideal demişlerdi tek için bilmiyorum 😍