omeragah canım aldırma cok pısman olursun moralını bozmak degıl derdım ama gerıde kalan evlatlarınla ımtıhan olursun çevremde gordum o yuzden dıyorum benımde teyzem senın gıbıydı oglu 9 aylıktı korunurken hamıle kaldı ustelık oda sezeryanlıydı Allah yardım edıyor bır sekılde hepsını buyuttu canım zaten dıgerı dogana kadar otelı yasına gırmıs oldu ılk zorlandı ama gevtı gıttı sımdı gorsen ne guzel evde senlık var 🤗🤗