omeragah Oğlum 28 aylık kuzum 10 aylık ve bugün tekrar hamile olduğumu öğrendim (beklenmeyen bir gebelik) sezeryanlıyım çocuklarım çok küçük akıl verin kızlar aldırmalı mıyım , rezil olucam resmen
hayalperest2310 omeragah olan olmuş canım aldırmayı kafandan çıkar bence Rabbim elbet verir bir kolaylık rezil olacak bir durum da yok☺️
Betul124 omeragah canım beni yanlış anlama ama aldırma derim Allah’ın verdiği canım alma keşke güzel korunsaydın sonuçta o bebekte yaşamayı seçmiş biz anneler çok güçlüyüz hepsine bakarız Allah’ım yokluklarını göstermesin kızın ve oğlun nasılsa karnındaki bebiş te öyle
Tugceasel21 omeragah bencede aldirma benimkide supriz gebelik oldu ve inanamamistim hamile kaldigima test yapinca 16 aylik benim kizimda 2.hamileyim
asuyalin omeragah çocuk istemiyorsanız keşke bağlatsaydınız tüplerinizi, olan olmuş bu saatten sonra çok günah olur.
ceylangokce_05 omeragah kimsenin lafına bakma sen hayat senin çocuklar senin sonra pişman olursun aldirirsan 3.de de baglatirsin
Tugceasel21 omeragah evet ama allah vermis napcaksin merak etme biz anneler olarak cok gucluyuz ve basabiliriz emin ol bende cok korkuyorum kizim daha kucuk onun daha ilgiye muhtac diyorum ama bi yandan da allahim sana sukurler olsun diyorum oda evlat yaşayacak omru var demekki korunsanda korunmasanda allah istedigi zaman veriyor emin ol ve bunda rezil olucak hic bisey yok allahin verdigi cani alma guclu dur kuvvettide veren allah 🤲🤲
Bellabells omeragah burda kimsenin sana aldır diyeceğini sanmıyorum.bu çok ağır bir günah.millet engelli hasta çocuklarını doğurmayı göze alıp aldırmıyor. Millete rezil olunacak bir durum değil. Kimsenin haddine değil sizin çocuk sayınıza karışmak.arkadaşım da 4 yılda 3 çocuk doğurdu.eşi de uzakta çalışıyordu hep tek baktı. Şimdi büyüdüler biraz. Üst üste hamile kalıp doğuran ne çok kadın var. Rabbim vermişse vardır bir sebebi.
Kbramhmt omeragah canım öncelikle rabbim nasip etmişse vardır bir hikmeti sen bian evvel doktora gitmelisin 10ay olmuş diğeri ile de peş peşe gebe kalıp sezeryan olmuşsun ve dikişler tutmama iyileşme olmuyormuş doktorun ne derse ona uy derim bian evvel bı doktora danismalisin bence
MadameHappy34 omeragah milletin ne düşündüğü neden umrunuz da? Bir candan vazgeçmek istiyorsunuz o insanlar için..Yapmayın lütfen senelerce evlat için herseylerini ortaya koyan insanlar var üzülen ağlayan.. o çocuğun yiyecek ekmeği içecek suyu varmış rabbim size nasip etmiş.
sliya30 omeragah canım rezil neden oluyorsun anlamadım millet 5-10 tane doğurup sosyal medyada gururla paylaşıyor.. Rezil olunacak ne var ümmet çoğalıyor hayırlı evlat olsunlar nasıl aldırcan yanındakiler çocuğun da ana rahmine düşen çocuğun değil mi Allah gel derse gelir senin ona dokunmaya hakkın yok
Suna_12- Kizlar adetime 4 gun kala bu testi yapmisdim ama 1-2saat sonra cikti cizgi.Hamilelik varmi boyle oluyormu???
Betul124 Suna_12- o galiba kuruma çizgisi birde erken gebelik testi yap istersen hakkında hayırlısı olsun inşallah 😊