beyzakuzu00 haklısınız aslında ama iste hamilelik psikolojisi birazda vücudun kontrolü elimizden gidiyor ben cok hareketli bir insandim işimden dolayi günlük 10 bin 15 bin adimi bulurdum hamilelikte riskli bir dönem gecirince isi bıraktim ne biliyim sosyal aktivitelerimi biraktim sigarayi bıraktim kombinem var maça gidemedim kaç sefer simdi de vücudumu bırakiyorum gibi hissediyorum o yüzden bu kadar takıyorum kafaya sanirim.