Baturayveannesi Likayolcusu evet hatta devlet hastanesi düşer demişti progastan kapsül ve proluton Depot uygulandi doğuma kadar
Likayolcusu Baturayveannesi o ne doktor iğne yazıcaktı kanamama baktı kırmızı değil kahverengi diye sadece progestan yazdı
sutlaacc Baturayveannesi canım kanamaların hep oldu mu? Sebep söylediler mi benimde ikiz ve 15. Hafta lekelenme şeklinde ara ara oluyor 🤔
Nur_089 Likayolcusu çok şükür bende ilk günden beri progestan fitil sabah akşam kullanıyorum ama kanama gecirdigimde ekstradan nidicard yazdı 3kez turuncu ilaç