Esra06e Eyluladam15 o değer negatif ama adetim 2 gün geçmişti şuan 8.gunum ve bugün idrar da gördüm cif çizgiyi önceden gormemistik
Eyluladam15 Esra06e evet öyle oluyor zaten 10 15 gün sonra vücut atıyor 10 günü devir ve kan ver hemen üzülme diye söylüyorum 8 kere yaşamış biri olarak
E_rcimkara Esra06e bence 10 günü beklememelisin bende kimyasal gebelik geçirdim ben çok çok erken öğrenmiştim ve adetimin geciktiği 2. Günü regl oldum🌺