Sezeryan da iğneyi vururken hafif bir aci hissediyorsun onun dışında hiç bisey hissetmiyorsun ne ara kestiler ne ara çıkardılar bebeğimi anlamadım bile sonrasında dikişin bitiş yerlerinde yanma oluyor oturup kalkarken ederken biraz sıkıntı çekmiştim eve geldiğimde gezdim dolandım yani beni de çok korkuttular söyle oluyor böyle oluyor elimizde olsa zaten normal doğururuz yani insanların ne dediğini boşver canım korkacağın bisey yok allahin izniyle sağ salim kucağına alırsın bebişini 😇