Bellisima21 canım her doğum kendine özgüdür. Hop diye normal doğuranı da var öldüm dirildim diyende. Aynısı sezeryan içinde geçerli. Burada önemli olan doktorun ve hastane bakımı. Artık sezeryanlar eskisi gibi değil hiç korkma, tabi ki çok zorlandım diyen de çıkar, ya kişinin acı eşiğinin azlığı ya da doktor ve hastane kaynaklı . Sıfır acı sıfır ağrı diye bişey yok senin dirayetin ve bakımın önemli. Ben sezeryan sonrası çok rahattım iyi ki olmuşum dedim. Şimdi ikinci gebeliğim, inşallah bu da aynı şekilde geçer.