Allaha sukur sonunda dogurdum melegimi kucagima aldim bugun 00:24 de cok guzel bir duyguymus allah isteyen herkese nasip etsin.Normal dogum yaptim.Suyum fazla oldugu icin geldi..suyum geldiginden acilmam olmadi suni sanci aldim.agrilara dayanamayinca epidural igne oldum..tabi bu esnada bebek ve ben surekli takip altindaydik aksi bir durumda sezeryan olucakdik ama hersey sorunsuz ilerledi.bebegimi kucagima alinca herseye degdi resmen.tabi ne sancilar cektim anlatamam🤔🤔🤔