dalin Kizlar 38+0 haftaligim gece 01.30da suyum geldi suan hastanedeyim yatisim yapildi sabaha kadar takip edilcem normal dogum icin olmazsa sezeryan olucak cok korkuyorum ve heyecanliyim..
NeslihanCaykara dalin Allah yardımcın olsun canım benim 🙏 bi avazda kurtulursun inşallah sağsalim meleğine kavuşursun ☺
semabrcn dalin bebeğiniz dönmüş mü acaba en son donmedi demiştiniz bana da umut olun sağlıkla gelsin inşallah sorunsuzca normal doğum olur
MiracAlpinveUmutunAnnesi dalin Rabbim yardımcın olsun canım sagsaglim saglikla kucagina al insallah 😌
dalin semabrcn donmus canim ama acilmam yok basi biraz yukardaymis sadece bekliyoruz bakalim normal dogumu aksi olursa sezeryan olucak
deletedmom11 Uyumaya çaLış eğer normal olucaksa sabaha doğum yaptırırLar o yüzden dinlenmezsen doğumda pert oluyosun ben sabaha kdr oturdm oturmaz olaydım dğumda ıkınamadım bile
dalin Yazelimm amin canim gece uyurken ilik bisey aktigini hissettim kalktim sular gelmeye basladi halada gelmeye devam ediyor.acilmam yok normal dogumu bekliyoruz
Rain81 dalin allah yardımcın olsun, sağlıkla kucağına alırsın inşallah bebişini 🙏 hayırlı haberlerini bekliyoruz
Merwishozzy dalin korkmaa 🙂 tadını çıkar doğduktan sonra uyku yok hiç bişi yok 🙂)) doğumdan önce dinlen iyice güç topla 😂
Hazalk92 dalin bizede haber ver ayyy çok merak ediyorum nasıl bir duygu birde ben gibi ilk Doğum mu olacak o kadar heyecanlıyım ki Anlatamam 4 ayım var daha 🤗🤗🤗🤗
dalin Hazalk92 ilk bebegim suyum hala geliyor normal dogumu bekliyoruz acilmam yok hala dr bugun olir yarin olur sabir isi normal dogum dedi
Aysemiray dalin ayy hadi bi avasda kurtulursun insallah Allah bebegini sana senide bebegine bagislasinnn 👍❤