happiestMom Ayezhanim aynen canım 17:00 de tekrar yap silikleşmeye basladı mı çatlama olmustur suan bile degerlendirsen iyi aslında
Ayezhanim aybarsaybuke canım bildiğim kadarıyla yok ama klomen kullnadim kist yapmış olabilir mi önceki aylarda bu ay kendim takip edeyim dedim böyle çıktı oncelkiler silikti ama bu üçüncü gün olacak koyu çıkıyor