Medda valla dünyaya gelesi varsa geliyor ne yaparsan yap benim ilk haftalardan beri hep kasiktaydi doktorum yaticaksin paso dedi anneme geçtim son 6. Ayimda sadece wc banyo yapıyordum yani hiç bir iş yapmazdım .. 36+1 de doğum yaptım bebeğimin suyu bitmiş 🤷 hayırlısı neyse o olsun de .. Dua et bol bol bide asla kendini yormamaya dikkat et .