Medda 30+4 kızım hiç yerinde durmuyor kasıklarımda yaşıyorum resmen her an çıkacak gibi erken doğum ihtimalim var nasıl geciktirebilirim doğumu 😞
Mavikalem Medda Sürekli yat dinlen ağır iş yapma ağır kaldırma. Doktor ilaç verirse düzenli kullan ciğer geliştirici filan yapıldı mı
Seymona1 Medda benimde. Aynı belirtiler 34.haftamda oldu ve 2 gece hastanede yattım serum yedim ciğer geliştirici iğne oldum ne olur ne olmaz diye magnezyum kullanımını 3 e çıkardık ve 36.haftama gelene kadar bol bol yattım sadece ve 4 litre su içtim . Çok şükür şuan 38+2 deyiz 🙏🏻
cansualisa Medda bende 31+5 im belim ağrıyor oğlum kasıklarıma vuruyor adet ağrısı gibi ağrı var hafif hafif bnm de riskim var 44 gün daha kalaydıııı en azından 30 gün inş vaktinde alırız
Tttgg Bol bol dinlen WC hariç yerinden kalkma canım, kısacası ye iç yat bebek güzel beslensin kilo alsın ceviz kaşar muz tüket. Duş bile alma ciddiyim ılık sıcak suya girme yorma kendini ne kadar durursa o kadar iyi senin için
Medda Tttgg Evet çok dikkat ediyorum canım şuan gelmesi çok sıkıntılı küveze alacaklar yoksa doktorum öyle söyledi çok korkuyorum😞😞😞
Medda Ali-Kaanin-Annesi yaaa inşallah zamanında bebişini kucağına alırsın canım 🥰 doktor bana birşey önermedi sadece erken doğum riskin yüksek dedi. Bebek suyu patlatrsa yapacakmhic birşeyimiz yok dedi. darısı başıma 37. Haftalıkken doğum yaparsam hic bir sıkıntınolmayacağını söyledi doktorum. En azından 7 hafta daha kızımın sabretmesi lazm 😞😞😞
Ali-Kaanin-Annesi Medda 36dan sonra bence pek bir sıkıntı olmaz herşeyin hayırlısını versin rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤗🌹
Ali-Kaanin-Annesi Medda doktoruna danış sende erken doğum olmaması için progestan kullanımı önerir misiniz diye
Medda Ali-Kaanin-Annesi mutlaka danışacağım kontrole gideceğim hafta içi 🙏 bakalım güzel haberler alırım inş çok teşekkürler canım🤗
Medda Mavikalem hayır daha hiç birşey yapılmadı sadece söyledi ama birşey yapmadı farklı doktorada kontrole gitsemmi diye düsünüyorum bakışları farklı olabilir
Gysa Benim de o haftalarda başladı erken doğum riski nidicard kullanıyorum hastane de yattm ciğer geliştirici falan da yapıldı doktorunuz hiçbirşey önermedi mi size
zeynepaylaipek Merhaba. Acaba neyden yola çıkarak erken doğum riski öngördü. Bende 29+1 oldum dediginiz gibi aşağıda afedersiniz kasigimin da altında oynuyor ara ara sancilaniyorum yalancı sancilardir diye düşünüyorum ama tedirginim de
Medda zeynepaylaipek Aşağıda çok oynamasından sebep söyledi kasıkta tasıdıgım için bebek keseyi patlatabilirmiş öyle oldugu zamanda erken doğum riski dedi 😞
Busbusu cansualisa 31+5 teyim geçen çarşamba bı sorunum yoktu doktora gtmstim herşey iyi demsti iki gündür belimde karnımda adet ağrısı gibi ağrı var acile gtsemmi acaba sabahda ilişkiden sonra hiç geçmeyen ağrı var uyudum uyandım yine geçmedi
Medda vaveylaaa19 Kontrolde bebek gelişimi ve suyuna bakıyorlar bende herşey normal çıktı çok şükür fakat kasıkta taşıdıgım için bebeği ona istinaden söyledi
29102020--- Medda ben de 33+1 de erken doğum atlattım canım bir gece hastanede kaldım serumla ilaçlarla doğumu geciktirdiler Allah’ın izni ile acilmam da Allah’tan 1 cmdi doktorum yatak istirati verdi sadece yemeğe ve tuvalete kalk dedi progestan verdi bol bol yat dinlen asla ama asla kendini yorma canım
Medda 29102020--- Yormamaya çalışıyorum olabildiğince dinleniyorum fakat bebiş hiç durmuyor her an cıkacak gibi hissedyrm o durum beni korkutuyor