SutlacimiYedimmiBen Kizlar iyi aksamlar sohbet olsun kac dogum yaptiniz? Kac tane daha doğurmak istiyorsunuz?😂 Ben iki normal dogum yaptim 1 defa daha normal dogum yapmak isterim🙃
Kleopatra- SutlacimiYedimmiBen Şuan minik yeni doğan bir oğlum var. Bakalım nasipse kızım da olsun istiyorum ileriki zamanlar da.🦋
Happymomeda SutlacimiYedimmiBen biz 1 taneyi zor yaptik 2 3 ve dahasini yapana ödül verilmeli baya cesurlarmıs 🤣
yinehamile SutlacimiYedimmiBen 9,5 aylık bir kizim var normal başlayıp sezeryanla doğurdm, 1,5 aylık da hamileyim.Hep iki tane istiyordum, o yüzden başka da düşünmüyorum.
SutlacimiYedimmiBen Happymomeda 😄😄 bnde diyorum bu 4 5 tane doguranlar nasl doğurmuş ama doguran doguruyor😂 ayy bnde 3yu ıstiyorum birde😅
Happymomeda SutlacimiYedimmiBen bende 3z olsa keşke diyordum düşünsene 3 defa aynı şeyi çekeceğine 3ü birden çıkıyor 🤣 tabi çıktıktab sonra bakmasi zor
hayalperest2310 SutlacimiYedimmiBen ilk bebeğim cinsiyet kız belki bir erkek için düşünebilirim uzun bir ara geçtikten sonra umarım gönlümüzce olur tabi öncelik sağlık 🥰