girl_boy_annesi Kızlar sabahtan beri belimden bacaklarıma ağrı vuruyor uyutmuyor ama öyle sancı gibi de değil 2. Gebeliğim oradan biliyorum ama aşırı ağrıyor bebekte sertleşiyor toplanıyor daha çok erken doğum belirtisi olabilir mi
Melkee girl_boy_annesi Valla 2. Gebeliğim diyorsun sen bizden şuan daha tecrübelisin aklında bir soru işareti var ise acile git bir nst çektir bence
SutlacimiYedimmiBen girl_boy_annesi dogum sancısı buyuk ihtimalle ama erken degil artik korkma sagsalim dogur insllh
Sedam42 girl_boy_annesi oyle dusunmeyin 40 haftada dogsa girecek oldumu giriyo bebekler kuveze saglikli olsunlarda
SutlacimiYedimmiBen girl_boy_annesi yalanci sanci falan olmasin yada baska birsey bobreginde sıkıntı falan bi doktora git canim
girl_boy_annesi SutlacimiYedimmiBen yalancu sancı sabahtan akşama kadar sürermi ki eşim gecesi işe gitti dayanamayacak gibi olunca ara hemen gelicem dedi şuan dayana biliyorum bakalım
QUEEN0888 girl_boy_annesi Bitanem o kadar çok ağrın varsa açılman olabilir.Mesela şiddeti gitdikce artıyormu.Bendede oluyor 10 dakka sonra kesiyor.Dakikalar bak kaç defa oluyor kaç dakika çekiyor.Yinede acile gitsen iyidir
girl_boy_annesi QUEEN0888 canım sabahtan beri hep var ağrı kesilmiyor ama ilkindiye kadar hafifti sonra çoştu