avakado7 evet sgk anlaşması var. Onu araştırmıştım. İlk doktorum Nezaket Kadıoğlu idi, kendi muayenehanesi açtı. Şuan ümit yasemin sert dinç. Kendisi doçent ve Zübeyde hanım, şehir hastanesi gibi yerlerde çalışmış, ayrıca riskli gebeliklerde de tecrübeli.