mybaby1923 Bebegim0101 aynen öyle benim esım çok yoğun pek goremıyorbıle geliyor çocuk genelde uyumuş yanı hep ben bakıyorum ama çok şükür ıdare edıyoz
mybaby1923 Bebegim0101 kanaman yogunmu bende 13 haftalığım 16 da kontrolum de zaten yatış verınce baktılar sabah akşam bebeğe cok şükür suan ıyı o