Kızlar merhaba 12+5 deyim dün akşam kanamam oldu hastanede kaldım iğne vs yapıldı haftada 1 gün iğne ve porostegan içiyorum hiç ayağa kalkmamam mi gerekiyor doktor istirahat dedi ama mesela hiç dışarı çıkıp yürümeyecek miyim acaba yada yemek vs yapmicak miyim küçük bebeğim de var bu arada bilgisi olan tavsiyesi olan varmı