Sevgili Ece, ağrı eşiğin yüksek ise anestezi olmadan da yaptirabilirsin. Benim hsg çekinme kararı almam 1.5 yılımı aldı. Senden ricam lütfen erteleme. 5. Ayımda hamile kaldım çok şükür. Ve sonrasında keşke daha önce cekinseydim dedim. Kesinlikle işe yaradığına inanıyorum, inanılmaz etkili bir ilaç enjekte ediyorlar. İşlem esnasındaki acı, sonrasında yaşadığın semptomlar kesinlikle kişiden kişiye değişiyor. Mesela ben günlük hayatımı kısıtlayacak hiçbir durumla karşılaşmadım çok şükür. Sana azıcıkta olsa umut olabildiysem ne mutlu bana. En yakın zamanda çekilip, seni aramızda görmek isterim 😊 sağlıcakla 🥰