Eceeeeee Herhangi bir zararı yok, aksine hamile kalmayı kolaylaştırdığını söylüyorlar. Bende çektikten 4 ay sonra hamile kaldım, etkisi var mıydı bilmiyorum. Acı meselesine gelince, kısa ama etkili bir acısı var. Eğer imkanınız varsa bence anestezili çektirin diğer türlü çok zorlanabilirsiniz. Ben baya zorlandım, acısı kısa sürse de çok canım yandı. Sonrasında da toparlanmam bir saati buldu.