GamzeCan Ozy daha ben tam anlamıyla hissetmiyorum bile 18+4 teyim doktorum 3 4 hafta zamanı var dedii😣 değilki tekmee 😣 insallah biter ya benmde cok kötüydü bi süre kullandığım ilacları kestim kendime geldim
GamzeCan Sinemiraz arbustoo Kdrye Baby_is_loading Nurcin Lavantam Seyma95 Ozy Yalinn8 Minikkusunannesi guliz35 mercimek1994 DilarArslan Elisgoc Babyborn Fattma Esindemirandir Seden Sinemiraz kızlar posta yazmayı unuttum hepinizi üşenmedim tek tek etiketledim😂 biz ne zamandır cinsiyeti öğrenmeyi bekliyoruz hemen gittik kücük kücük bi kaç kıyafet aldık bebise hemen kaynanam basladı 7. Aydan önce bisey almayın diye ne demek istiyor yani ? 7. Aya kadar bebeğim risktemi? Niye insanın hevesini kırarlar. Ayrıca biz milyader değiliz ki bi ton alıncak sey var her aylığımızda kücük kück biseyler alıp koyarız dedik. Bunda kötü bisey mi var?? İnsanın sevinmesi lazım ya.. biraz insaf dimi
DilarArslan GamzeCan hayırlı olsun kuzuum 😍 sağlıkla gelsin inşallah. Biz gittik göstermedi yine 🙄 pazartesi tekrar gidicez inşallah o zaman öğrenirim 🤲🏻
GamzeCan DilarArslan çok teşekkür ederimm😍 kıyamam yaa insallah gösterir gitmeden çikolata ye meyve suyu iç doktorum öyle demişti bende işe yaradı😂🌸
Babyborn GamzeCan benim geçen hafta kontrolüm vardı. Doktor çok küçük bir ihtimal kız dedi ama ben hep erkek hissediyorum. 5 kasım da tekrar kontrolüm var bakalım 😀🤗 bu arada 19+5 haftalık hamileyim
GamzeCan Babyborn hissettiğin oluyor bende erkek hissediyodum erkek oldu 😂 gönlündeki olur insallah canımm💕
Asii GamzeCan gözünüz aydın bizde 17+2 olduk kontrolden dönüyorum şimdi ama maaalesseeefff bebişim göstermedi birtürlü açamadı minnak bacaklarını bir dahaki sefere kımetse🤗😇
DilarArslan GamzeCan ayrıca bebişi hissetmeye başladımm 😍😍 doktordan sonra bi anda hissettm gün içinde bir iki kere hissediyorum 😍 17+6 günlüğüz
Fattma Bizde 19+5 haftadayız benimde prensesim olucak nasipse 8 mart dedi doktor doğum gününe bakalım sağlıcakla gelsinler de 🤗