Gizemyunusduman sakin Doktora Güvenme Hemen bak Ben 6+5 haftamda Keseyi 8. Haftada Kalp atışını Duydum ilk Gitti doktor Gebelik Var ama Kese Yok Dış Gebelik Olabilir Fazla Umitlenme demişti Sanki Kaynar Su dökülmüştü üzerime Sevimemeden üzülüp Aglamistim Sonra herkesin önerdiği Bir doktora gittim 6+5 dim Ozamn Kesem göründü ama Boştu Hiç bişey demedi Haftaya Bakalm Görürüz Dedi mutlu olmuştum Tek bir Doktora guvenmemek Lazım Canım Hatta ilk gittim doktor Bana İlaç Yazıp Bunu İç Hamileliğin son bulur kürtaj olmak zorunda kalmasın demişti ve Ozamn 4 haftaliktim iyikide dinlememisim Bal bugün 8+1 çok Şükür kalp atışını duydum herşey yolunda Sakin Sıkma Canını biraz bekle İyi bir Doktora Git