Gizemyunusduman ben kalp atışını ve bebeği8. haftada gördük, geç döllenmeydi hatta bana hastanede direkt göremeyince bebeği dış gebelik dediler biliyor musun?
başka hastaneye gittim özele baktı bebeğimi gördüm sadece geç döllenme olduğu için biraz bekeleyecektik, Sen umudunu kaybetme rabbimden umudunu kesme ❣️
kan ver öncelikle artışın yüksekse bebeğin büyüyor demektir.