Syd53 Zehraaxdnz birimde bugün 28+0 1252 gr çıktı bana da zayıf geldi ama yorumları okudukça hemen hemen herkesin bu civar da kiloları içim rahatladı
teachervera Ahuum Bozma moralini canım Günde 2 3 bardak süt iç yoğurt ye sabahları yumurta, tahin pekmez, kaşar peyniri. Meyveni aksatma özellikle her gün muz bak ne güzel kilo alır
Zehraaxdnz Ahuum canim moralini bozma doktor ulturasonundan kaynaklanabilir kuzum doktorun herhangi bir gerilik yok demediyse sorun yok kuzum. Ben ceviz yemiyorum sadece cok sut içiyorum ve muz yiyorum kuzum
Rukiye24 Ahuum benimde devlet hastanesinde 1030 gr dı iki hafta sorma tam 28+0 da 1070 gram dedi kendi doktorum hiç bişey anlamadm ve az geldi banada
teachervera Ahuum Tatlım bana doktor 29+1 de 1367 dedi. Ondan sonra ben bir hasta oldum kusmaktan öldüm salgına yakalandım 2 hafta sadece suyla ve sütle yaşadım inan yemek kahvaltı ağzıma sürmedim her gün hastane serum. Bebeğim 32+2 de 2157 çıktı. Bir şey yemedim sadece su ve süt muhtemelen süt güzel yarıyor bende günde 2 3 bardak içiyorum
Ahuum Rukiye24 banada bugun aşırı normal dedi. Dedim takıp ediyorum herkesın 1 kg geçmiş hayır cok güzel dedi. Bende anlamadım kı
Gamzesa 28+0 1200 kilosu ama doktor önden gidiyor bir hafta dedi arada gelişme atagı gösteriyor bebekler sonra haftalarıyla uyum saglıyorlar süt kaşar peyniri özellikle muz kilo yapıyor saglıklı şeyler yiyince sadece bebek kilo alıyo ben şuana kadar iki kilo aldım
Yesilerik Zehraaxdnz 28+6yım şu an dün gittim kontrole ben çok kilo aldım 50 ile hamile kaldım 70 kiloyum 🥲