Tekoshi cok sevindim senin adina🤗 evet gercekten kalabalik hastanelerde hic ilgilenmiyorlar. Ben de Londra’dan daha sakin, nufus anlaminda da daha dusuk bi yere tasindim burdaki hastanede ilgilendiler ilk kez. 5-6 ay boyunca bosa doktora gitmisim gibi oldu.