Likayolcusu burada normal doğumda zorunlu 4 gün hastanede kalıyorsun, hem anne ve bebek takipte oluyor hem de detaylı annelik eğitimi veriliyor -banyo yaptırma, alt değiştirme, emzirme pozisyonları, günlük bakımı vs.- Anne yorgun olduğu için iki gün her şeyini ebeler yapıyor, istersen gece uyutmasına kadar. ilk vitamini k1i enjektörle ağızdan veriyorlar ve ilk aşılar ilk aydan sonra başlıyor -Türkiyede nasıl bu bilmiyorum- Sonra iki hafta haftada bir gün olacak şekilde eve ebe geliyor, sarılık, kilo, kas gelişimi kontrolü yapıp anneyi kontrol ediyorlar. Bize iki hafta içerisinde üç kez ebe geldi bir kerede hastane kontrolüne gittik iki haftalık olunca. Ebeler de senin istemen dahilinde 10 günde bir gelmeye devam ediyorlar.