acemimuhendisanne koohydal inşallah ya bende düşünmemeye çalışıyorum artık düşündükçe beklemek zorlaşıyor :(
koohydal acemimuhendisanne inşallah hayalkırıklığına uğramazsınız ama sanki var ya hem silik çizgi var hem 9 gün gecikme hemde öyle geçiyor içimden. yarın bakarsanız banada haber verin 😄 ben hamileyim ya herkes hamile kalsın istiyorum 😄
Livealittle acemimuhendisanne sabahki testini nasıl yap biliyormusun il gelen idrarı tuvalete orta idrarı kaba doldur ve sadece 3 damla damlat kaset test yapıyorsan, erken gebelik testiyse batır suyun içinde 1 dk kalsın. Net sonuç verir.
FaDo0608 acemimuhendisanne sabah ilk idrarla yap bence ve çok damlatma, umutlandırmak istemiyorum ama benimde ilk testim çok çok hayaletti sonra sonra netleşti 😅
Eyluladam15 acemimuhendisanne başıma gelen biri olarak söylüyorum sonrası çok kötü oluyor canım bence ya kan ver yada fazla idrar damlatmadan yap
papatya78 Her ihtimal olabilir, erken gebelik testini öneririm ben daha gecikmeden çıkmıştı yarın ilk idrarınızla deneyin çıkmazsa üzümeyin en güzel şeyler onları en az beklediğinizde gerçekleşiyor 🌸😇