acemimuhendisanne inşallah canım, geç döllenme olmuştur ondan silik çıkmıştır. her hamilelik bir değil herkesin beta hcgside aynı seviyede olmuyor. burda denk gelenlerim var 70li beta hcgyle öğrenenler var, ben 4500lerde öğrendim mesela, oda hamile bende hamileyim