Seyma_58 Ben görümcemle çok girdim bebek görmeye ama gereksiz çok fazla tahlil istiyor. Kese vs göründükten sonra niye bhcg istenir bilmem 4-5 kere bhcg istiyor. Bir de daha içerde ki hasta çıkmadan içeri hasta aliyolar çok saçma. Hamile değildim görümcem hamileydi. Yanında çalışan kız bana bakıp adımı sordu söyledim . Randevum bile yoktu yani beni çağırıyor. Ben muayene olmucam diyorum hala bana bakmış sizi alalım diyor en sonunda bağırdım ben hamile değilim muayene olmucam diye boş boş suratıma bakıyor. Yanında çalışanlar bile tuhaf. Sonra görümcem de başka doktora geçti . Mesela doktorların çoğu devlet Hastanesi’nde yapılan tahlilleri kabul ediyor bakıyor ama filiz kesinlikle kabul etmiyor