Elfidan Filiz hanımdan . Bana hem iç çamaşırını çıkar muayene edicem diyor hemde sen her donunu çıkar diyene çıkarıyor musun diyor!!! Ablama sen kısırsın senin çocuğun olmaz demis. Ablamda hayır benim çocuğum var demiş hemde sezeryanla doğum oldu nasıl anlamaz ? Tamam o zaman şimdiden sonra çocuğun olmaz bir de sen kansersin demiş. Ablamın bir tane daha çocuğu oldu ve kanser değil. Bir tanıdığımı da 42 hafta olmuş. Spinal sezeryana almış. Durmadan ıkın bebek kaçıyor diyormuş. Kız bağırmış neremi hissediyorum ikinayim demiş. Yani spinal sezeryanda da ikin diye doktor çok ilginç. Görümcede gidiyordu hiç memnun kalmadı. Kese vs göründüğü halde 5-6 kere kanda gebelik testi istedi boş yere. Bir de çocuk gibi her muayenede kızın bilezikleriyle oynuyordu